Teacher description

Home Forums Chit Chat WPLMS customizations Teacher description

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #12620
    rakatayama
    Spectator
    Hello, could you help me to change/customize the teacher description page? I would like to:
    1. Have all the courses of the teacher listed and appearing in the bottom of the page

    2. Take all current boxes out and replace them by only one for a description (text). Take out "base", "location", etc....

    Picture to illustrate is attached. Thanks!

    #12747
    Anshuman Sahu
    Keymaster
    Moving to customizations . As it is a buddyoress profile page you can search the buddyoress forums for these customizations . You can add your sections using this action of the buddypress . " bp_before_profile_content " TO hide any element you use the css property  " display:none " . refer : https://wplms.io/support/knowledge-base/using-live-css-in-theme-customizer/
    #12852
    rakatayama
    Spectator
    Sorry, but could you explain a little bit in more detail what I have to do? Thanks
    #12877
    @rakatayama I gonna go out on a limb here and assume you're a fellow brazilian, and if so...I'llwrite in portuguese. Você tem um conhecimento básico de filtros do wordpress? Eu tive que fazer algo parecido pra um cliente: Você tem que usar o filtro que o Alex mencionou para inserir qualquer conteúdo naquela parte especifica ou mesmo o "bp_after_profile_content" (dependendo da sua necessidade) para inserir, no seu caso, os cursos por professor e a descrição. Espero que tenha ficado mais claro
    #13007
    rakatayama
    Spectator
    Obrigado URDEK! Pra falar a verdade não entendo de filtros não.... voce poderia me ajudar? Trabalha com isso? Abs
    #13084
    Sim e sim. Eu não consigo te mandar uma mp por aqui, agora mesmo vou te mandar um email pelo formulário de contato do seu site. Depois dá uma olhada lá Abraço
    #13241
    rakatayama
    Spectator
    @Urdek: não achei seu email. Teria como me enviar em [email protected]? Abs
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • The topic ‘Teacher description’ is closed to new replies.