I am not programmer
look what i´ve done to follow your instruccions
Yo ur can do it?
URGENTE
Can you please share FTP credentials asap. We will fix it on your site.
institutocuerpoymente.com
Usuario: u76128632
Pasw: cr101sol$20 ( no space)
Same problem.....
If you disable Woocommerce...Course Cover is blank (look first image problem1.jpg)
If you enable Cover....Course cover work (look image woocomerce_on.jpg)
The problem, When woocomerce is ON .... they are some javascript errors in unit editor (look 3 image)
It is Urgent. 72 hours aho that the website does not work correcty for the upgrade.
In losing clients, money and bad image.
Please...
Please update the wplms theme to version 2.0.1 and the plugin at the latest ,we have fixed many issues in the recent update yesterday .
After updating the Theme and the Plugins. Re-save the permalinks and clear your browser cache.
Hi @andres,
I was not able to access your site .
Please share a valid ftp credentials to fix this issue at your site .
Hi @dcubasoy,
Please share admin credentials and site url to fix this at your end .
Alex,
no tengo acceso a ningún sitio por que se ha jodido el acceso siguiendo vuestras instrucciones.
No soy programador y me estáis fastidiando mi negocio. Por favor arreglármelo.
os he pasado todas las credenciales.
Andrés es problema del archivo functions, si ves que no te va restaura una copia de seguridad (consejo: nunca de debe actualizar en un sitio en producción, siempre se debe hacer primero en un entorno de pruebas y después subirlo a producción)
Update theme ok
uptaded plugins ok
resaved permalinks ok
cache delete ok
I still have the sam problem. look image.
Solutions Please.
You have the credential
@alejandro. Ya he solucionado el tema del archivo, no por ellos.. pero sigue dándome el mismo problema.
Está claro que voy a seguir tu recomendación pero también que esperaba mucho más de su servicios. Estoy perdiendo dinero y dando muy mala imagen.
Ok woocomerce select2 ajax problem disappear...
@
andres : We have fixed the issue on your setup.
Please check.
Gracias.
Content ok
Admin, bellow the content of the course is not working.
On Mobile:
I have no menu
Sorry for the inconvenient, it is very important.
hi @andres,
the credentials that you have shared are not working anymore .
Can you share a admin credentials to check the admin issue .
Well is checked the course page on mobile and could not find any issue when not logged in .
refer :
http://prntscr.com/9wa16t